Bluesky може й досі залишатися в тіні за кількістю акаунтів у порівнянні з Twitter, проте його стрімкий ріст активності не може залишитися непоміченим. Команда яка відповідає за роботу такої речі як соціальна мережа Bluesky оголосила, що додаток перевищив рубіж у 15 мільйонів користувачів, з яких понад мільйон приєдналися лише за останній тиждень.
Хоч Bluesky і значно менший за Threads, який має 275 млн користувачів, зростає інтерес до цієї платформи серед користувачів Threads. Нещодавно Bluesky стала однією з найобговорюваніших тем на Threads, а вбудована пошукова система показує понад 19 тисяч публікацій про цю альтернативну платформу. Керівництво Bluesky також активно працює над залученням користувачів Threads, регулярно публікуючи пости в офіційному акаунті, деякі з яких, як ми нещодавно зазначали, відкрито висвітлюють недоліки соцмережі Meta та переваги Bluesky.
Це цікаво — Дискорд нова соціальна мережа
Ці зусилля, здається, дають результати. Якщо близько півтора-двох місяців тому сервіс налічував трохи менше 9 мільйонів користувачів, то тепер їх кількість значно зросла, і мобільний додаток випередив Threads та ChatGPT у App Store. Варто відзначити, що останній успіх платформи, принаймні частково, знову пов’язаний з Ілоном Маском. Після президентських виборів у США багато користувачів висловили розчарування у Twitter.
Згідно з нещодавнім звітом аналітичної компанії SimilarWeb, 7 листопада понад 115 тисяч американських користувачів деактивували свої акаунти в Twitter, що є рекордною кількістю з моменту призначення Ілона Маска. Серед тих, хто відмовився від Twitter, знаходяться такі організації, як видання The Guardian, радіомережа NPR та суспільний мовник США PBS.
Згідно зі звітом, веб-трафік і щоденна активність користувачів Bluesky значно зросли за тиждень до виборів, а також після дня голосування. В деякі періоди веб-трафік Bluesky навіть перевищував показники Threads. «Після виборів у США, Bluesky зафіксував більше відвідувань, ніж Threads», — йдеться у звіті. «Важливо відзначити, що обидва сервіси орієнтовані на мобільні застосунки, хоча вони також підтримують веб-інтерфейс».
Це цікаво — мазь вишневського чи іхтіолова яку вибрати для лікування
Bluesky, здається, прагне відмежуватися від своїх великих конкурентів, які перебувають під контролем мільярдерів. Ця компанія, що розпочала свій шлях як внутрішній проект Twitter і згодом стала незалежною організацією, активно впроваджує нові можливості, такі як кастомізовані стрічки новин, фільтри модерації, створені користувачами, та «стартові пакети» з набором акаунтів для новачків.
«Ви, мабуть, звикли до пастки одного алгоритму, керованого невеликою групою осіб, але це вже не так,» говорить операційна директорка Bluesky Роуз Ванг. «У Bluesky є приблизно 50 тисяч різноманітних каналів… Ці канали пропонують вам затишне місце для спілкування з людьми, які поділяють ваші інтереси. Тепер ви можете знову знайти друзів, адже ви не обмежені домінуючим алгоритмом, який віддає перевагу найбільш поляризуючим постам чи великим брендам.»